Wednesday, 18 May 2016

post pertama

assalamualaikum.
.
hai.
.


aku dah bagitahu belum, yang aku dah sihat?
.
.
.


alhamdulillah.
.
doakan aku jadi hamba yang bersyukur.
.


aku happy
.
aku teharu
:')
.


alhamdulillah ~
 (12/5/16) selepas beberapa hari amalan rawatan.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

assalamualaikum... alhamdulillah thummalhamdulillah.
sy rasa sy dah sembuh SEPENUHNYA dari sebarang sakit/gangguan yg diceritakan sebelum ni.
*baru ni sakit teruk.. sampai sy rasakan xterbantu..
malam tu sy qiam dan terasa macam satu angin lembut bawak pergi segala susah hati dan digantikan dengan perasaan gembira dengan ujian. (sebelum ni hanya sabar mungkin ni baru betul redha..agaknyalah)

walaupun esoknya masih sakit dan rasa tak terbantu..dan lusanya (sy xtidur malam tu sebab dah lewat pagi.. takut terlajak subuh) dan menikmati malam yg sangat damai seolah hilang dan diangkat segala yg mengganggu hati dan jiwa (perasaan takut/sesuatu beban yg memberat/fobia dan sebagainya) tak tahu nak diungkapkan mcm mana dengan perkataan.

lepas subuh, sy tidur... dan sy mimpi sy keluarkan (seolah muntah) darah.. sy sempat tadah dengan tangan, penuh dengan darah dan terus terjaga pagi tu)

sy sgt3 bersyukur dengan segala yg tuhan hadiahkan... lama sy tunggu perkara ni.. bertahun2 lama.
alhamdulillah. masih kekok lagi hidup lain dari sebelum ni. *mcm lagha pulak sebab terlampau selesa huhu. doakan sy jadi hamba yg bersyukur.

jazakallahu khairan jazak untuk segalanya.
nikmat yang mana lagi hendak didustakan.